الموقع الرسمي للمعهد العالى للخدمة الاجتماعية ببنها

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد العالى للخدمة الاجتماعية ببنها يختص الموقع بنشر كل ما هو جديد فى معهد خدمة اجتماعية بنها من مواضيع واخبار وامتحانات ونتائج الامتحانات

3 مشترك

سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة .

نجم سهيل
    •-«[عضو جديد]»-•
    •-«[عضو جديد]»-•

سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة . Empty سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة .

مُساهمة من طرف نجم سهيل السبت 29 مايو - 14:24

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

اتشرف بالأنضمام إلى هذه المنتدى الرائع ، كما أشكر جميع الزملاء والطلاب وطالبات الخدمة الاجتماعية .
    وآمل من الجميع المشاركة في إجابة على هذا السؤال بشكل نموذجي ولكم جزيل الشكر كما يكون هناك تبادل الأفكار بين جميع الزملاء .

السؤال :
    طلب منك العمل كأخصائي أجتماعي داخل أحدى المستشفيات المتخصصة في مرض من الأمراض . ضع تصور يوضح كيفية بداية وتنفيذ وتقويم دورك داخل المستشفى ؟

آمل الجميع المشاركة ، لهم جزيل الشكر
    Misho
    Misho
    •-«[مشرف مميز]»-•
    •-«[مشرف مميز]»-•

سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة . Empty رد: سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة .

مُساهمة من طرف Misho الجمعة 11 يونيو - 22:10

مفيش اختيارات ولا ايه

بص مهنه الاخصائى دى انا عن نفسى بكرهها لانى بجد بكره المعهد مش كره ناس لا كره اسم معهد وكده واكيد الكل زييى

بس هو نصيب طبعا اللى يقدر يرد عليك اللى ببحب المهنه

دا ردى بس ممكن يتغير لو انا قابلت ناس تخلينى احب العمل ف كدا
    caznova
    caznova
    •-«[ الاداره العامه للموقع ]»-•
    •-«[ الاداره العامه للموقع ]»-•

سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة . Empty رد: سؤال اريد من جميع الزملاء المشاركة في الإجابة .

مُساهمة من طرف caznova السبت 12 يونيو - 2:30

طيب بس يا ميشو هقولك على حاجه

انتا لما بتقابل اتنين فى الشارع بيتخنقو مع بعض بتعمل ايه اقولك انتا بتعمل ايه

بتحوشهم عن بعض الاول وبتيجي براحه ايه يا جدعان اللى حصل

الطرف الاول بيقولك الواد ده عمل وسوا

الطرف التاني بيقولك لاء ده كداب وده عمل وسوا فيا امبارح وانا حلفلو

طيب يا عم انتا وهوه اهدي بس كده وبتحاول تعمل ايه تحل المشكله بعد ما سمعت من الطرفين بتبص تلاقي نفسك طلعت بنتيجة والنتيجة ده بتخليك تحل المشكله وهي دي مهنه الاخصائي يا عم ميشو
    على فكره والله يا ميشو المهنه دي جميله اوي بس وحشتها انها فى مصر مش معترف بيها اد كده انما لو روحت السعوديه او الامارات او اي دوله تانية شوفهم هتبص هتلاقيهم بيعملوك احسن تعامل
    Misho
    Misho
    •-«[مشرف مميز]»-•
    •-«[مشرف مميز]»-•

مُساهمة من طرف Misho السبت 12 يونيو - 10:29

معاااااك ف كدا يا اسلام انا انك لو طلعت بره مصر هتلاقى المهنه دى بمعنى المهنه

مش اى حاجه والسلام

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل - 12:24