المعهد العالى للخدمة الاجتماعية ببنها يختص الموقع بنشر كل ما هو جديد فى معهد خدمة اجتماعية بنها من مواضيع واخبار وامتحانات ونتائج الامتحانات


لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

شاطر
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في الخميس 29 يوليو - 15:34

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخيرا توصلت لحل عشان تعرف النتيجة بتاعتك بس هحاول اعرضه علي العميد
احنا نعمل رقم 0900 زي بتاع النكت دة واللي عايز يعرف النتيجة يتصل عليه
ونعلق يافطة علي المعهد ونقول اسرع باتصال علي رقم 09000000 لكي تعرف نتيجتك
واذا اتصلت اكتر فرصتك في رفع مجموعك تكبر
وشكراً،،،
اخوكم محمد Smile
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في الخميس 29 يوليو - 15:36

ياريت لو في فكرة تانية حد يقولي عليها عشان اوديها بالمرة
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
omar4love
•-«[عضو نشيط]»-•
•-«[عضو نشيط]»-•

عدد المساهمات : 33
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 28
الموقع : http://medo.forumotion.com/index.htm

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف omar4love في الخميس 29 يوليو - 15:49

في حل احسن
انك تجمع كوبونات النجاح من اكياس الشيبسي
وجمع اكتر فرصتك في النجاح تكتر وتقديرك هيكبر
avatar
Mohamed50
•-«[الاسلوب المميز]»-•
•-«[الاسلوب المميز]»-•

عدد المساهمات : 2812
تاريخ التسجيل : 24/02/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف Mohamed50 في الخميس 29 يوليو - 16:03

ههههههههههههههههههه

ده انت ملكش حل يابنى والله

avatar
ساحره الاجفان
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 870
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف ساحره الاجفان في الخميس 29 يوليو - 17:15

هههههه
انتوا رايقين والله
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في الخميس 29 يوليو - 18:51

هههههههههههههههه والله ليكوا حق تتريقوا وتهزروا يارميو انت وعمر ,,,,,,,,,سبيهم ياساحره الاجفان,يرواقوا بدل التوتر اللى احنافيه ده لان المعهد كده بيلعب باعصبنا........وربنا يكرمنا والنتيجه تظهر وننجحا كلنا ونرتاح من التوتر ده يارب cheers
avatar
omar4love
•-«[عضو نشيط]»-•
•-«[عضو نشيط]»-•

عدد المساهمات : 33
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 28
الموقع : http://medo.forumotion.com/index.htm

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف omar4love في الخميس 29 يوليو - 20:09

يعني هنعمل ايه ياسماح
نفضل في كابه لحد ما تطلع النتيجه
اكيد لا لازم نفرفش ونظقطط كدا عشان الحياه تمشي
avatar
سماح
•-«[مشرفه الخدماويه ]»-•
•-«[مشرفه الخدماويه ]»-•

عدد المساهمات : 1807
تاريخ التسجيل : 27/01/2010
العمر : 28
الموقع : socialservicebanha.yoo7.com

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف سماح في الخميس 29 يوليو - 22:06

والله يا روميو فكره حلوه Very Happy
avatar
loverboy
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 386
تاريخ التسجيل : 10/07/2010
العمر : 26

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف loverboy في الجمعة 30 يوليو - 2:36

ياسلام طيب نجمع اكياس لبان Very Happy Very Happy
avatar
omar4love
•-«[عضو نشيط]»-•
•-«[عضو نشيط]»-•

عدد المساهمات : 33
تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر : 28
الموقع : http://medo.forumotion.com/index.htm

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف omar4love في الجمعة 30 يوليو - 6:02

اللبان مش شغال اليومين دول
اليومين دول زمن الشيبسي
avatar
sehraya
•-«[عضو جديد]»-•
•-«[عضو جديد]»-•

عدد المساهمات : 14
تاريخ التسجيل : 24/07/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف sehraya في الجمعة 30 يوليو - 13:40

هما ماشيين علي المثل اللي بيقول داري علي شمعتك تبيض ولا ايه Laughing Very Happy
avatar
toty hassan
•-«[عضو مميز]»-•
•-«[عضو مميز]»-•

عدد المساهمات : 211
تاريخ التسجيل : 27/07/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف toty hassan في الجمعة 30 يوليو - 19:51

هههههههههههههههههه والله فكرة حلوة او اللى عاوز النتيجة يتصل بكرومبو وبعدين العميد مش فاضى غير يغنى الحب الحقيقى اللى كان كل شوية يغنيهالنا فى المعسكر فى حلوان والله احنا عندنا استعداد نسجلهالة ونسمعهالة كل دقيقة بس النتيجة تظهر ونسيت اقولكو انا جديدة عليكو ياريت مبقاش تقيلة وتقبلونى معاكو وسورى طولت عليكو
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 31 يوليو - 10:31

انتى منورانا يا اسراء ونورتى المنتدى واكيد بقيتى صدقتنا ياقمر
وربنا ينجحنا
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في الأحد 1 أغسطس - 3:40

شكرا علي الردود الجميلة دي يا جماعة
وكمان شكراً علي الافكار
يارب الكل ينجح ويجبيلي حاجة ساقعة
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 1 أغسطس - 9:58

انا بقا مش هجبلك حاجة ياروميو ههههههههههههه
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في الأحد 1 أغسطس - 9:59

لية كدة بس
برحتك
بس انا هجيب للكل
وانتي




هجبلك بردو واطلع اجدع منك Surprised
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 1 أغسطس - 10:04

ههههههههههههههه دا احراج بالذوق بقا ولا اية هههههه Question
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في الأحد 1 أغسطس - 10:06

انا اقدر!
انا اقصد لو مش معاكي فلوس احاسب انا
هههههههههههههههه
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 1 أغسطس - 10:10

ههههههههههههه لا شكرا معايا لو انت عايز اديك هههههههه
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في الأحد 1 أغسطس - 16:02

romeo2006 كتب:شكرا علي الردود الجميلة دي يا جماعة
وكمان شكراً علي الافكار
يارب الكل ينجح ويجبيلي حاجة ساقعة
ربنا يكرمك ياروميو والله كلك زوق بس هتجيب للكل Laughing
avatar
ساحره الاجفان
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 870
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف ساحره الاجفان في الأحد 1 أغسطس - 17:17

ايوه روميو حيجيب الحاجه الساقعه للكل ان شاء الله

هو اتفق معا يا كداااااااااااااا

هههههههههههه
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في الأحد 1 أغسطس - 17:31

هههههههههههههههههههههههه الساحره دبستك رسمى ياروميو هههههههههههههههههههههههه Rolling Eyes
avatar
Misho
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 740
تاريخ التسجيل : 02/06/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف Misho في الأحد 1 أغسطس - 17:37

اصلى كده انا موافق ان روميو اللى يجيب الحاجه الساقعه
avatar
ساحره الاجفان
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 870
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف ساحره الاجفان في الأحد 1 أغسطس - 17:39

هههههههههههههه
روميو قدها طبعااااااااااااا
هو اتفق معايا على كداااااااااا بردواااااا
ههههههههههههه
avatar
ساحره الاجفان
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 870
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف ساحره الاجفان في الأحد 1 أغسطس - 17:40

تيجى نعمل انتخابات
اللى عاوز حد هو اللى يجيب الحاجه الساقعه ينتخبوااااااا
ايه رايكم
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 1 أغسطس - 17:57

لا ياجماعة خلااااااااص محمد 50 اتفق معايا انة هجيب البيبسى هو كان عملهلكوا مفجأة وانا حرقتها هههههههههههههه اللى عايز حاجة بقا جمب البيبسى يقول لمحمد هههههههههههه
avatar
Mohamed50
•-«[الاسلوب المميز]»-•
•-«[الاسلوب المميز]»-•

عدد المساهمات : 2812
تاريخ التسجيل : 24/02/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف Mohamed50 في الأحد 1 أغسطس - 18:02

هههههههههههههههه ماشى ياهبة وانا قدها وهعملها حالا


يلا كل واحد يتفضل البيبسيى بتاعه










بس


















ادعووولى






























مش تنسوا الفلوس Razz
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 1 أغسطس - 18:05

ههههههههههههههههه اة يابخيل اتنين بس وعلى الهوا كمان هههههههههه الفاتحة على الرجالة هههههههههههه
avatar
ساحره الاجفان
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 870
تاريخ التسجيل : 05/02/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف ساحره الاجفان في الأحد 1 أغسطس - 18:37

هههههههههههههه
عارفين محمد عمل زيى
فى يوم من الايام مكنتش فى كامل قوايا العقليه
فكرت اعزم اصحابى على ايس كريم
كنا اربعه
واشتريت اثنين ايس كريم
انا واحده وهما الثلاثه واحده
وجبتلهم ثلاث معالق كمان
لحد دلوقى بيشهدوا باليوم ده
كل ما اقولهم تعالوا اعزمكم
يقولولى لالالالالالالالالالالالالالالالا
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في السبت 7 أغسطس - 9:08

هههههههههههههههههه
انا كدة عرفت مصير الفراخ فين Wink Razz
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 11:37

ههههههههههههههههه عسل ياروميو
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في السبت 7 أغسطس - 12:08

انتي اللي عسل يا قمر Embarassed
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 12:09

ههههههههههه طب ازاى بقا عسل وقمر فى نفس الوقت هههههههههه Razz
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في السبت 7 أغسطس - 12:26

عادي يعني الصبح عسل
وبالليل قمر
فيها اية بس دة اقل واجب
مش في حاجة ساقعة بردو ولا اية ............... Very Happy
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 12:31

ههههههههههه بتاع مصلحتك يعنى مااااااااشى
avatar
romeo2006
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 744
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
العمر : 31

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف romeo2006 في السبت 7 أغسطس - 12:50

تصدقي عيب عليكي
هو انا لما اقولك يا عسل ويا قمر
اية مصلحتي في كدة
بعملك شغل يا هبة Razz
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 12:54

ههههههههههههههه ماشى يامحمد ميرسى tongue
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 15:18

Mohamed50 كتب:
هههههههههههههههه ماشى ياهبة وانا قدها وهعملها حالا


يلا كل واحد يتفضل البيبسيى بتاعه










بس


















ادعووولى






























مش تنسوا الفلوس Razz

محمد انا ليا وحده كانز صح ...........وهبه وحليها وحد وابقى اتصرف انت مع الناس التانيه _ههههههههههههههههههههههههههه بس مش هديك فلوس ولا انا ولا هبه Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 15:21

Misho كتب:اصلى كده انا موافق ان روميو اللى يجيب الحاجه الساقعه

انت مصدقت ياميشوولا ايه ان روميو يجيب الساقع بدل متقولى تجيب انت ...........هههههههههههههههههههه
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 15:23

فين الببسى بقى قبل رمضان ياشباب كل واحد قال هيجيب ببسى شكلوا هيخلع خالص .......ههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 16:41

ياابنتى دول كلام وخلاص احنا علينا التنفيذ هههههههههههههه tongue
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 16:46

هههههههههههههههه صح ياهبه والله كلامك كده ياشباب كسفتونا ماشى طيب حتى كيس لبان ايه البخل ده يا شباب Rolling Eyes Rolling Eyes Sad
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 16:49

ههههههههههههه اشحتى اوى يااختى هههههههههه
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 16:51

ههههههههههههههههههههههههههههه حتى دى باين مش هتنفع معاهم ياهبه _____________ههههههههههههههههههههههه
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 16:53

دول مش هينفع معاهم حاجة غير اننا ندبسهم وخلاص هههههههههههه
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 16:57

حتى التدبيسه مش نفعه معاهم هما اول لمايدخلوا هيشوفوا الكلام هيكتبوا ((((نو كومنت))))))))
ويخاعوا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في السبت 7 أغسطس - 16:58

ههههههههههههههههه هما كدة مش تنتظرى منهم حاجة غير الكلام tongue
avatar
samah_s
•-«[مشرف]»-•
•-«[مشرف]»-•

عدد المساهمات : 365
تاريخ التسجيل : 03/06/2010

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف samah_s في السبت 7 أغسطس - 17:01

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Mad Mad Mad
avatar
Mohamed50
•-«[الاسلوب المميز]»-•
•-«[الاسلوب المميز]»-•

عدد المساهمات : 2812
تاريخ التسجيل : 24/02/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف Mohamed50 في الأحد 8 أغسطس - 6:48

نو كومنت
Very Happy
avatar
هبة الله
•-«[مشرف مميز]»-•
•-«[مشرف مميز]»-•

عدد المساهمات : 688
تاريخ التسجيل : 05/05/2010
العمر : 28

رد: لو حبيت تعرف نتيجتك أأأأأأأأأأ...............................

مُساهمة من طرف هبة الله في الأحد 8 أغسطس - 11:28

هههههههههههههه مهى بردوا سماح قالت هيدخلوا يقولوا نو كومنت مش انا بقولك ياسماح الفاتحة على الرجالة ومش تنتظرى منهم حاجة ههههههههههه Razz

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 18 أكتوبر - 9:23