الموقع الرسمي للمعهد العالى للخدمة الاجتماعية ببنها

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد العالى للخدمة الاجتماعية ببنها يختص الموقع بنشر كل ما هو جديد فى معهد خدمة اجتماعية بنها من مواضيع واخبار وامتحانات ونتائج الامتحانات

4 مشترك

شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى..

ooka
    ooka
    •-«[الاسلوب المميز]»-•
    •-«[الاسلوب المميز]»-•

شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى.. Empty شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى..

مُساهمة من طرف ooka الأربعاء 9 يونيو - 16:19

بدل ما كل شوية نتكلم عن مشاكل بلدنا وعيوبها .. مش نيجي مرة نشوف عيوبنا إحنا؟ تعالوا كده نتكلم عن التغيير اللي حصل للمصريين من خلال شوية حواديت مصرية كلكوا عارفينها .. ونشوف إيه اللي حصل للمصريين
    .
    زمان
    كان فيه راجل بيموت وحواليه أولاده محاوطين السرير .. والراجل حاطط جنبه شوية عصيان خشب .. قعد يوزع على كل ولد عصاية وبعدين قالهم: كل واحد يحاول يكسر العصاية اللي معاه .. طبعا كل واحد كسر العصاية بسهولة وقعدوا يبصوا لبعض وكأنهم بيقولوا .. إيه العبط ده .. دي حاجة سهلة جدا
    .
    المهم .. الراجل راح مناول كل ولد حزمة عصيان كبيرة وقالهم إكسروها .. طبعا كل واحد قعد يحزق ويحاول لكن طبعا ما حدش قدر يكسر حزمة العصيان دي .. هنا بقى أبوهم قالهم: شفتوا .. ده اللي أنا عايزكوا تتعلموه .. لو فضلتوا متحدين مع بعض ما حدش هيقدر عليكم زي حزمة العصيان دي .. لكن لو كل واحد فضل لوحده .. هاينكسر زي العصاية اللي إنتوا كسرتوها بسهولة
    .
    دلوقت
    كان فيه راجل بيموت وحواليه أولاده محاوطين السرير .. والراجل حاطط جنبه شوية عصيان خشب .. قعد يوزع على كل ولد عصاية وبعدين قالهم: كل واحد يحاول يكسر العصاية اللي معاه .. طبعا كل واحد كسر العصاية بسهولة وقعدوا يبصوا لبعض وكأنهم بيقولوا .. هو أبونا بيشتغلنا وألا إيه؟
    .
    المهم .. الراجل راح مناول كل ولد حزمة عصيان كبيرة وقالهم إكسروها .. طبعا كل واحد قعد يحزق ويحاول لكن طبعا ما حدش قدر يكسر حزمة العصيان دي غير أخوهم الكبير الجتة .. كسرها من أول مرة على طول .. هنا بقى أبوهم قالهم: شفتوا .. ده اللي أنا عايزكوا تتعلموه .. طول ما أخوكم البغل ده معاكم .. ما حدش هيقدر عليكم أبدا
    .
    أرجوا إنكم تكونوا فهمتم حاجة .. والمعنى في كرش الشاعر .. ونلتقي في حواديت تانية قريب
    thetophacker
    thetophacker
    •-«[الاسلوب المميز]»-•
    •-«[الاسلوب المميز]»-•

شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى.. Empty رد: شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى..

مُساهمة من طرف thetophacker الخميس 10 يونيو - 23:00

هههههههه
    قصة جميلة
    ooka
    ooka
    •-«[الاسلوب المميز]»-•
    •-«[الاسلوب المميز]»-•

شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى.. Empty رد: شد القلوع يا مراكبى .. مفيش رجوع يا مراكبى..

مُساهمة من طرف ooka الخميس 10 يونيو - 23:02

ربنا يخليك يا محمد باشا
    مشكوووووووووور على المرور يا معلم
    Very Happy Very Happy
    حياتى انا
    حياتى انا
    •-«[مشرفه الخدماويه ]»-•
    •-«[مشرفه الخدماويه ]»-•

مُساهمة من طرف حياتى انا الجمعة 11 يونيو - 14:12

هههههههههههههههه حلوة قوى تسلم ايدك
    اسد الصحراء
    اسد الصحراء
    •-«[مشرف مميز]»-•
    •-«[مشرف مميز]»-•

مُساهمة من طرف اسد الصحراء الإثنين 21 يونيو - 12:40

موضوع جميل وتسلم يا معلم

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس - 23:18